sobota, 14 marca 2015

Dolce Latte - maska do włosów


Witajcie! :) 
Dziś o profesjonalnej masce do włosów Dolce Latte. Jest to produkt włoski.
( do kupienia na allegro, w hurtowniach fryzjerskich; koszt ok. 15 zł za 1000 ml)
Jest to maska typowo proteinowa zwana mleczną. Konsystencja budyniowa; kolor biały,
lekko przezroczysty. Jeśli chodzi o zapach - bardzo ładny, coś po między krówkami a budyniem śmietankowym.
Aż chciałoby się spróbować! ;)






Załączam Wam kilka słów od producenta o właściwościach maski, sposobie stosowania, oraz jej skład:


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol (zmiękcza i wygładza skórę i włosy), Cetrimonium Chloride (Substancja kondycjonująca włosy: ułatwia rozczesywanie, zapobiega splątywaniu, nadaje połysk i wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów), Dipalmytoylethyl Hydroxyethylomonium Methisulfate (substancja zapobiegająca elektryzowaniu włosów i zmiękczająca włosy), Parfum, Phenoxyethanol (konserwant)Methyldibromo Glutaronitrile (konserwant), Hudroxypropyltrimonium Hydrolized Casein (białko), Citric Acid, Hydrolized Milk Protein (nawilża, zmiękcza i wygładza włosy), Methylchlorisothiazolinone (Substancja rozpuszczalna w wodzie. Bezpieczna dla środowiska - biodegradowalna; konserwant), Sodium Cocoyl Glutamate (substancja pochodzenia naturalnego;  Substancja myjaca), Methylisothiazolinone (substancja kosnerwująca).


Plusy:
  • maska ma przepiękny, śmietankowo-mleczny zapach. Przypomina on przepyszne desery;)
  • kosmetyk ten bardzo dobrze nawilża i odżywia włosy
  • włosy stają się wygładzone, świetnie się rozczesują
  • zniszczone włosy  nabierają ładnego, "zdrowego" blasku.
  • zazwyczaj trzymałam maskę na włosach przez ok 10-15 minut.
    W przypadku tej maski już po 2 minutach mam znakomicie wygładzone
    i nawilżone włosy, więc gdy nie mam czasu to po prostu trzymam ją bardzo krótko. Moim ostatnim patentem na maskę (by zaoszczędzić czas) jest umycie głowy i nałożenie maski na początku kąpieli pod prysznicem. Następnie robię peelingi z masażem itd, a na samym końcu zmywam maskę. Kąpiel 2 w 1:P 
  • cena: kupowałam ją za ok 20 zł u swojej fryzjerki. Teraz znalazłam ją jeszcze taniej bo za 15 zł 
  • włosy są miękkie, sypkie i pięknie pachną aż do następnego mycia

Jak dla mnie nie ma minusów. Uważam, że jest to świetny produkt w bardzo niskiej cenie. Znakomicie się sprawdza na różnego rodzaju włosach. Koleżanki, którym ją poleciłam są bardzo zadowolone. Maska ta na stałe gości w moim domu. Jeśli się boicie,że Wam akurat nie przypadnie do gustu, w sprzedaży są dostępne mniejsze opakowania. Osobiście ją bez wahania polecam. Mam nadzieję,że i Wam się spodoba, pozdrawiam :)







35 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej masce. Same plusy za taką cenę? Muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją wypróbować, ja aktualnie używam maski bananowej z kallos, cena 9,99, 1000 ml i również daje wspaniałe efekty! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna maska, nie słyszalam o niej jeszcze! :) muszę ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebawem będę musiała zainwestować w maskę do włosów, ponieważ moja się kończy, może pokuszę się o tę, którą prezentujesz, wydaje się być bardzo ciekawa i ten zapach.. :D

    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapach jest świetny! <3
      A maska warta uwagi :)

      Usuń
  5. Korzystam z tej samej maseczki, ale o innym zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o jakim jeśli można wiedzieć?
      Spisuje się tak samo? :)

      Usuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej masce:)
    bruneheureuse.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :) trzymaj tak dalej :) obserwuję :)

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, bardzo zachęciłaś mnie do kupna tej maski, mam nadzieję, że szybko trafi w moje ręce :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) cieszę się, że mogłam Ci pomóc

      Usuń
  9. Fajny post http://life-fashion-and-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy są tak kruche i zniszczone, mam nadzieję, że taka maska by pomogła uratować moje siano :p
    Fajny blog, pozdrawiam! :*

    Zapraszam również do mnie : http://muabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinna się bardzo dobrze spisać na Twoich włosach, świetnie nawilża i odżywia włosy! :)

      Usuń
  11. Właśnie szukam dobrych produktów do włosów i po Twoim opisie postaram się
    wypróbować ten kosmetyk :)

    http://alex-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) jestem pewna, że będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  12. pokazę koleżankom albo mamie ;) sam raczej nie skorzystam! spoko post :)
    minikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wreszcie maska bez SLS super

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno spróbuję.

    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh jestem uzależniona od masek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle słyszałam o tych maskach, ale chyba nie jest mi dane ich spróbować. Moje włosy się tak okropnie przetłuszczają, że to aż bez sensu.
    (((urocza-sherly.blogspot.com)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli się przetłuszczają to polecam maskę Henne Wax firmy Pilomax :) zapobiega wypadaniu i przyspiesza porost włosów i nie nawilża więc powinna się u Ciebie sprawdzić :) Niedługo postaram się przygotować recenzję na jej temat :)

      Usuń
  17. kiedyś robiłam sobie maseczki, niestety mnie po nich wysypuję. :(
    więc żałuję, że nie mogę wypróbować ;/
    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jesteś alergikiem? Ta maska zawiera proteiny mleczne.

      Usuń
  18. Zastanawiałam się już nad tym produktem, ale moje włosy chyba nie potrzebują nawilżenia, tylko regeneracji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak uważasz. Zanim zaczęłam używać tej maski moje włosy były zniszczone przez suszenie i prostowanie. Końcówki się rozdwajały, łamały, wypadały, byly przesuszone, często się puszyły. Dzięki tej masce "odżyły", zregenerowały się. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  21. O widzę muszę zainwestować;* Tyle plusów za taką rozsądną cenę;*

    OdpowiedzUsuń